[Zabytki-l] Jak to robią Holendrzy?

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 8 Cze 2012, 16:08:35 CEST

Witajcie

Przeglądam sobie strony wiki w poszukiwaniu rozwiązań/narzędzi używanych w innych wersjach językowych Wikipedii, ale nie bardzo potrafię coś znaleźć. Wiem, że parę osób mówiło, że pewne rozwiązania wypracowali Holendrzy, ale ich języka nie rozumiem, a opisu w en nie mogę znaleźć.

Jeżeli znacie jakieś rozwiązania - np. współpraca przy tworzeniu map z OSM, jakieś narzędzia na toolserwerze (które obecnie nadal działają) itd., wrzućcie proszę je tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki#Narz.C4.99dzia_.2F_Rozwi.C4.85zania_w_innych_Wikipediach

Patrząc tylko na same działania na wiki, wygląda na to, że nie mamy czego się wstydzić - dobrze się przygotowujemy do kolejnej edycji.

Dziś poprosiłem wikipedystów, którzy dopisali się do tabeli:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki#Wikipedy.C5.9Bci_zaanga.C5.BCowani_w_to_zadanie

aby potwierdzili udział w przygotowaniach do tegorocznej edycji. Ponieważ nie wszyscy są aktywni na wiki, a może zapisani są na tej liście, to puszczam info o tym i tu.

Przykuta