[Zabytki-l] po spotkaniu w Łodzi

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 5 Cze 2012, 17:05:27 CEST

> [...]
> Loves Monuments  - więc w wielu sprawach będzie trzeba dostosować się
> do zasad narzuconych przez międzynarodowy komitet organizacyjny.
> Centralna strona Wiki Loves Monuments jest na Wikimedia Commons:
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wiki_Loves_Monuments_2012
>
> i warto się z nią zapoznać.
>
> Przy okazji - prośba do kogoś biegłego w edytowaniu tabelek (pewnie
> głównie do Przykuty) - aby uzupełnić to:
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wiki_Loves_Monuments_2012/Progress
>
> nt. naszego konkursu, bo teraz są tam same podstawowe fakty.

Oj tam z tą biegłością :) Każda wiki robi zabytki na tabelkach - właśnie przejrzałem jak to wygląda na fr, pt i nl. Co ciekawe, mają je w przestrzeni głównej:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rijksmonumenten_in_Barneveld_%28gemeente%29

albo aneks

http://pt.wikipedia.org/wiki/Anexo:Lista_de_patrim%C3%B3nio_edificado_no_distrito_de_Braga

Tabelkę na Commons zaktualizowałem - tę na górze, ale są jeszcze dwie i tu trzeba odpowiedzieć na pytania:

| <!-- Do you have any partners? Yes/No, and please name them if you do! -->
| <!-- Do you have any sponsors already? Yes/No, and please name them if you do and can! -->
| <!-- Has the jury been already set up? Yes/No, possibly with a link -->
| <!-- Did you get any media coverage? Yes/No, possibly with a link to page that gathers the mentions -->
| <!-- Do you have an external website? Yes/No, possibly with a link -->

oraz

| <!-- What is the name of your local heritage institution that deals with lists of monuments? Please give the name and include a link --> National Heritage Board of Poland
| <!-- Is there a heritage project on your local Wikipedia? Yes/No, possibly with a link -->
| <!-- Is there a heritage project on your local Wikipedia? Yes/No, possibly with a link -->
| <!-- How many volunteers are there in your local Wiki Loves Monuments? -->
| <!-- Do you have an English description page for non-native speakers of your local language? Yes/No, possibly with a link -->

Przykuta