[Zabytki-l] Filipiny już wrzucają

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 31 Sie 2012, 21:49:14 CEST

Dnia 31 sierpnia 2012 21:26 Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com> napisał(a):

> Wow.. fajna ta stronka :-)
>
> IMHO warto ją zalinkować na naszej. Zaraz napiszę newsa na bloga, że
> my też za 2 godziny ruszamy i przy okazji wspomnę o tej androidowej
> aplikacji.
>
> Jeśli o nią chodzi to mam lekką obawę, że to zaskutkuje masą
> komórkowych pstrykaczy... ale w sumie może też posłużyć do szukania
> zabytków w terenie.

Możesz dotrzucić, że jeśli ktoś ma pytania, to niech wrzuca tutaj:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Wiki_Lubi_Zabytki/Pytania&action=edit&section=new

Dorobię do tego jeszcze editnotice. Jeszcze "debuguję" tabelki, w których się parser wysypał ;) Powyżej 200 zabytków z szablonem {{koordynaty}} robi coś takiego (na dole strony):

http://tinyurl.com/8nvo74o

i trzeba podzielić.

Przykuta