[Zabytki-l] Upload wizzard

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 29 Sie 2012, 22:38:09 CEST

W dniu 29 sierpnia 2012 21:07 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> Sprawdziłem z polecenia "Prześlij zdjęcie" z tabelki
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki/wykazy/wojew%C3%B3dztwo_podlaskie/powiat_sejne%C5%84ski
>
> Wstawia automatycznie opis i numer, ale numer pod województwem. Skontaktujcie się z Matma Rexem. Albo coś trzeba zmienić na Wikipedii albo na Commons.

IMHO cieżko będzie to zrobić  z commonsowym szablonem {{Zabytek}}. Ten
szablon ma jako pierwszy parametr województwo, jako drugi nr zabytku,
jako trzeci nazwę gminy/powiatu. Wszyscy inni stosują szablon
zabytkowy z jednym parametrem - unikalnym numerem zabytku. Upload
wizzard daje możliwość wrzucenia do szablonu dwóch parametrów, ale to
musi być w takiej kolejności w jakiej one są zapisane w szablonie.
Podejrzewam, że teraz przerobienie szablonu {{Zabytek}} nie wchodzi w
grę, bo jest on użyty w tysiącach zdjęć. Gdyby można zamienić
kolejność parametrów w tym szablonie, tak żeby numer był pierwszy, to
by częściowo rozwiązało problem, choć user i tak musiałby sam podać
województwo. Dodatkowo jak wiadomo - u nas sam numer zabytku nie
wystarcza do jego identyfikacji, ponieważ numery powtarzają się na
listach poszczególnych konserwatorów wojewódzkich...

Także tak czy owak {{Szablon:Zabytki wiersz}} z Wikipedii musi do
Commons przesyłać województwo i numer.

Może dać sobie spokój z przesyłaniem do wizzarda id zabytku i tylko
przesyłać opis, a user sam wpisze sobie numer i województwo?

W każdym razie wizzard do szablonu przesyła parametry w następujący sposób:

{{Zabytek|1=$1|

gdzie $1 - to co user wpisze w polu "Województwo"

2=$1}}

gdzie tym razem $1 to to co user wpisze w polu "numer zabytku".

Tak jest wizzard skonstruowany - tego raczej nie przeskoczymy.