[Zabytki-l] Upload wizzard

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 29 Sie 2012, 20:41:24 CEST

W dniu 29 sierpnia 2012 16:13 użytkownik Tomasz Ganicz
<polimerek w gmail.com> napisał:

> No tak, przypominam sobie - ale kampania i tak daje możliwość wpisania
> przez formularz tylko jednego parametru...  Jakoś to było rozwiązanie
> w zeszłym roku, tak że się wybierało z listy województwo i podawało
> numer zabytku - wpisywanie gminy i powiatu wymagane nie było - ale
> zdaje się, że kampanie nie mają historii zmian....

Dobra - wspólnymi siłami z Her Krissem właśnie zrobiliśmy ten kreator.

Działa to tak, że wymusza na userze podanie numeru i województwa
(można podać kod ISO lub nazwę województwa). Gminy/powiatu się nie da
dodać do tego - bo wizzard ma tylko dwa pola na parametry. Ale IHMO
województwo i numer starczą - zwłaszcza, że podanie prawidłowej nazwy
gminy/powiatu może być dla usera kłopotliwe.

W tej chwili kreator wstawia do opisu szablon
{{Zabytek|1=[województwo]|2=[numer inwentarzowy]}} nie wstawia
natomiast szablonu {{Wiki Loves Monuments|pl}} - żeby na razie zdjęcia
nie szły do kategorii konkursowej.

Poćwiczcie sobie jak to działa:

http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:UploadWizard&campaign=wlm-pl

To co jeszcze można zmienić:
*Rozwinąć tekst opisujący parametr numeru zabytku i województwa
*Ustawić, żeby wizzard dodawał jakieś stałe, dodatkowe kategorie.