[Zabytki-l] Prosty (?) sposób na mapę zabytków...

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 29 Sie 2012, 16:30:55 CEST

> Bielskie zabytki wystrzeliło aż pod Częstochowę i to na mapach google
> i bing. Dotyczy to tych pozycji gdzie koordynaty są dodane w formie:
>  {{koordynaty|49|49|14|N|19|2|30|E|umieść=w tekście}}
> zamiast:
> {{Koordynaty|49.82059|19.041882|region:PL|umieść=w tekście}}
>
> Nie wiem jak sprawa wygląda w innych miastach
>
> Plushy

Ekipa, powoli wyciągamy korek z szampana

Pluszy usuń z wyszukiwarki w Google końcówkę adresu: '&usecache=1'

Matma Rex dostał odpowiedź w sprawie starego buga - to się wiązało z tą fałszywą geolokalizacją i zrobił mały myk w kwestii numerków. Jak się odświeży baza danych - będzie banglało jak ta lala.

Przykuta