[Zabytki-l] Upload wizzard

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 29 Sie 2012, 16:13:01 CEST

W dniu 29 sierpnia 2012 15:53 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> {{Wiki Lubi Zabytki}} nie jest już używany. To bylo zastępstwo za {{Zabytek}} dla ludzi nie ładujących kreatorem. Potem trzeba było i tak wszystko na {{zabytek}} zamieniać.

No tak, przypominam sobie - ale kampania i tak daje możliwość wpisania
przez formularz tylko jednego parametru...  Jakoś to było rozwiązanie
w zeszłym roku, tak że się wybierało z listy województwo i podawało
numer zabytku - wpisywanie gminy i powiatu wymagane nie było - ale
zdaje się, że kampanie nie mają historii zmian....