[Zabytki-l] Upload wizzard

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 29 Sie 2012, 15:44:37 CEST

W dniu 29 sierpnia 2012 14:34 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> Ok, puść na listy. Ja nie wiem, czy będę dostępny dziś wieczór.

Zdecydowali się odblokować te kampanie już teraz. Na tą chwilę - nie
jest do niej podłączony szablon {{Wiki Lubi Zabytki|$1}} i {{Wiki
Loves Monuments 2012|pl}} , ale może i dobrze, bo dzięki temu w tej
chwili załadowane za pomocą tego zdjęcia nie będą trafiały do
kategorii "Images_from_Wiki_Loves_Monuments_2012_in_Poland".

Można by jednak na chwilę podłączyć szablony, żeby sprawdzić czy
wszystko jest OK. Robota na 5 min. Może dzisiaj dorwę na IRC jakiegoś
admina commonsowego i mu wytłumaczę co i jak. Szablon "Wiki Lubi
Zabytki" chyba nie wymaga zmian, przeniosłem go tylko do tegorocznej
kategorii, żeby był pod ręką.