[Zabytki-l] Materiały promocyjne WLZ

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 29 Sie 2012, 13:09:54 CEST

Fajnie. Zostały się jeszcze te nieszczęsne "koordynaty GPS". Czegoś
takiego nie ma - GPS to urządzenie, które ustala współrzędne
geograficzne. Jak się "współrzędne geograficzne" nie mieszczą to bym
po prostu napisał "współrzędne", ew. "geokoordynaty".
Współrzędne mi umknęły - już poprawiłem i załadowałem na nowo.
Warto za to umieścić tę ulotkę we wszystkich naszych kanałach, a przede wszystkim na FB, aby wszyscy uczestnicy na FB mogli  ją 'podawać dalej'. Ulotka "wisi" na FB od ok. 30 minut - zapraszam do podawania dalej. ;)
Stronę konkursu daj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/WP:Wiki_Lubi_Zabytki

a jako dodatkową blog http://wikizabytki.pl

Przykuta