[Zabytki-l] Materiały promocyjne WLZ

Powerek38 powerek38 w gazeta.pl
Śro, 29 Sie 2012, 12:36:18 CEST

No właśnie - wysyłka do partnerów w województwach wydaje mi się dobrym
pomysłem. W tzw. terenie wielu działaczy na polu kultury, typu jacyś
lokalni animatorzy, personel domów kultury itd. to często ludzie już
nienajmłodsi i nie wiadomo, jak tam u nich z Facebookiem czy w ogóle
internetem :) Potem młodzież na Commons wrzuci co trzeba, ale ktoś musi
najpierw dotrzeć do tej młodzieży z informacją :)

Pozdrawiam!

Powerek38