[Zabytki-l] Materia造 promocyjne WLZ

Hanka Nowicka hanka.nowicka w gmail.com
字o, 29 Sie 2012, 12:31:13 CEST

Od pomys逝 promowania konkursu przez materia造 drukowane odeszli鄉y, bo
jest ma這 skuteczny, w ka盥ym razie o wiele mniej ni przez sie.
Warto za to umie軼i t ulotk we wszystkich naszych kana豉ch, a przede
wszystkim na FB, aby wszyscy uczestnicy na FB mogli  j 'podawa dalej'.

Wydrukowa 200 egzemplarzy nie zaszkodzi, ale w徠pi, aby rzeczywi軼ie si
nam przyda造.