[Zabytki-l] Materiały promocyjne WLZ

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 29 Sie 2012, 12:19:01 CEST

W dniu 29 sierpnia 2012 11:35 użytkownik Adam Kliczek
<adam.kliczek w gmail.com> napisał:

> To dobry pomysł. Z kim można się w tej sprawie skontaktować?

> Przykuta, Polimerku - dzięki za uwagi. Gotowa broszura jest dostępna na
> Commons:
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WLM_Flyer_2012_pl_front.pdf
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WLM_Flyer_2012_pl_back.pdf

Fajnie. Zostały się jeszcze te nieszczęsne "koordynaty GPS". Czegoś
takiego nie ma - GPS to urządzenie, które ustala współrzędne
geograficzne. Jak się "współrzędne geograficzne" nie mieszczą to bym
po prostu napisał "współrzędne", ew. "geokoordynaty".

> Pozostaje sprawa druku - były już jakieś plany w kierunku wydrukowania
> materiałów promocyjnych dla WLZ? Z kim o tym rozmawiać?

Z Hanką. Oprócz druku - jest też kwestia jak i gdzie to zamiarujemy
ew. dystrybuować. Hanka miała jakiś zamysł wysłania materiałów do
lokalnych naszych partnerów. Inny kanał dystrybucji jaki mi przychodzi
do głowy to napisać na stronie WLZ, że na prośbę wysyłam
kilka-kilkanaście egzemplarzy na wskazany adres - tylko boję się, że
przy dużej liczbie takich próśb możemy nie podołać z wysyłką.