[Zabytki-l] Materiały promocyjne WLZ

Adam Kliczek adam.kliczek w gmail.com
Śro, 29 Sie 2012, 11:35:33 CEST

> Wygląda, że http://wikizabytki.pl będzie trzeba gdzieś umieścić dobrze
> widoczny klawisz "załaduj plik" kierujący do kreatora ładowania plików
> na Commons...

To dobry pomysł. Z kim można się w tej sprawie skontaktować?

> [...]
>
> "Multimedia takie jak zdjęcia czy filmy gromadzone są we wspólnym
> repozytorium Wikimedia Commons. Dzięki temu można je wykorzystywać we
> wszystkich wersjach językowych Wikipedii. Cała zawartość tego
> repozytorium jest udostępniona na wolnych licencjach."
>
> Następny akapit - zamiast "wolna licencja" - powinno być "wolne licencje".
>
> "Wolne licencje dają pełną swobodę korzystania z tekstów, zdjęć oraz
> filmów. Można je nie tylko czytać i oglądać ale też rozpowszechniać i
> modyfikować. Najczęściej stosowaną w Wikipedii licencją jest Creative

Przykuta, Polimerku - dzięki za uwagi. Gotowa broszura jest dostępna na
Commons:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WLM_Flyer_2012_pl_front.pdf
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WLM_Flyer_2012_pl_back.pdf

Pozostaje sprawa druku - były już jakieś plany w kierunku wydrukowania
materiałów promocyjnych dla WLZ? Z kim o tym rozmawiać?

PS. Wyodrębniłem z poprzedniego tematu, bo ten wątek nie ma wiele wspólnego
z "Prosty (?) sposób na mapę zabytków". ;)

--
Pozdrawiam,
*Adam Kliczek (CLI)*