[Zabytki-l] Prosty (?) sposób na mapę zabytków...

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 28 Sie 2012, 23:36:31 CEST

W dniu 28 sierpnia 2012 23:18 użytkownik Adam Kliczek
<adam.kliczek w gmail.com> napisał:

> Złożyłem tekst ulotki, do obejrzenia tutaj:
>
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:WLM_Flyer_2012_01_ver_2_test.pdf

Wygląda, że http://wikizabytki.pl będzie trzeba gdzieś umieścić dobrze
widoczny klawisz "załaduj plik" kierujący do kreatora ładowania plików
na Commons...

> http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:WLM_Flyer_2012_02_ver_2_test.pdf
>
> Poproszę o przejrzenie, czy nie ma jakiś baboli. ;)

Zamiast "koordynaty GPS" bym napisał "współrzędne geograficzne".

Akapit zaczynający się od "Dane multimedialne" bym przeredagował tak:

"Multimedia takie jak zdjęcia czy filmy gromadzone są we wspólnym
repozytorium Wikimedia Commons. Dzięki temu można je wykorzystywać we
wszystkich wersjach językowych Wikipedii. Cała zawartość tego
repozytorium jest udostępniona na wolnych licencjach."

Następny akapit - zamiast "wolna licencja" - powinno być "wolne licencje".

"Wolne licencje dają pełną swobodę korzystania z tekstów, zdjęć oraz
filmów. Można je nie tylko czytać i oglądać ale też rozpowszechniać i
modyfikować. Najczęściej stosowaną w Wikipedii licencją jest Creative
Commons BY SA."

Dalej może być jak jest w tym akapicie.