[Zabytki-l] Prosty (?) sposób na mapę zabytków...

Adam Kliczek adam.kliczek w gmail.com
Wto, 28 Sie 2012, 23:18:30 CEST

W dniu 27 sierpnia 2012 09:46 użytkownik Adam Kliczek <
adam.kliczek w gmail.com> napisał:

> W kwestii tej broszury:
>

> http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=File:WLM_Flyer_2012.pdf&page=1
>
> Chciałem to przetłumaczyć translatorem i potem jakoś poprawić, ale dałem
> też ogłoszenie na Gumtree (
> http://warszawa.gumtree.pl/c-Spolecznosc-korepetycje-nauka-jezyki-obce-Poszukiwany-tlumacz-j-niemieckiego-wolontariat-dla-Wikipedii-W0QQAdIdZ408055171)
> i zgłosiło się dwoje chętnych. Tłumaczenie pewnie i tak będzie trzeba nieco
> poprawić w kwestii terminologii Wiki, ale takie zrobione przez
> [...]
Złożyłem tekst ulotki, do obejrzenia tutaj:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:WLM_Flyer_2012_01_ver_2_test.pdf
http://pl.wikimedia.org/wiki/Plik:WLM_Flyer_2012_02_ver_2_test.pdf

Poproszę o przejrzenie, czy nie ma jakiś baboli. ;)

Co do pierwszego pliku: do jakiego adresu powinien się odwoływać QR kod się
tam znajdujący? Gdzie jest oficjalna strona pomocy projektu Wiki Lubi
Zabytki?

--
Pozdrawiam,
*Adam Kliczek (CLI)*