[Zabytki-l] Koordynaty - stan prac

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 28 Sie 2012, 16:54:00 CEST

> powracam do kwestii, o której jakiś czas temu wspominał Tomek -
> dwustronnej wymiany danych między Wikipedią i naszym projektem "Otwarte
> zabytki".
>
> Przede wszystkim, świetny jest Wasz sposób pozyskiwania koordynatów ze
> zdjęć zabytków!

Trzeba jednak ręcznie poprawiać. Bo przy fotach jest zazwyczaj podawane miejsce fotografa, nie obiektu.

> Nie ma niestety prostego sposobu sprawdzenia, na ile nasze wysiłki się
> dublują - co by pomogło ustalić, czy warto podjąć wysiłek wymiany
> danych. Bo nie ma na to chyba prostego sposobu... Tu chciałem się
> podpytać - czy dane z Wikipedii da się wyeksportować z poszczególnych
> tabelek do jakiegoś zbiorczego pliku (inaczej niz robiąc scraping
> stron)? To by mogło pomóc (choć pewnie bardziej w wykrozystaniu danych z
> Wikipedii niż we włożeniu danych do Wikipedii).

Wymiana pewnie będzie jednostronna, chyba, że macie gdzieś zmagazynowane koordy w formie przystępnej dla newbie? Teraz trochę późno się za to brać. Zostały 3 dni do rozpoczęcia konkursu. Chcemy dobić choć do 50%

Przykuta