[Zabytki-l] Prosty (?) sposób na mapę zabytków...

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 28 Sie 2012, 09:07:56 CEST

Już wszystko bangla:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki#U.C5.BCycie_na_mapach

Jury już mamy prawie w komplecie. Jeszcze tylko te broszury. Na priva pisał mi HuTu, że jego firma mogłaby to zrobić:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:HuTu

A projekt graficzny mógłby machnąć na już. Potrzebna byłaby treść broszury, którą ludzie mogliby sobie wydrukować z pdfa i iść z nią w teren. Mi przychodzi do głowy coś w stylu:

"DOKUMENTUJEMY DZIEDZICTWO NARODOWE

Stowarzyszenie Wikimedia Polska pod patronatem Narodowego Instytutu Dziedzictwa
ogłosiły 2 edycję konkursu "Wiki Lubi Zabytki",
w ramach którego tysiące jego uczestników w Polsce we wrześniu fotografować będzie obiekty ujęte w rejestrach zabytków.

W roku 2011 konkurs w ramach Wiki Loves Monuments przysporzył Wikipedii i całemu światu blisko 17 000 zdjęć zabytków z Polski i prawie 10 razy tyle z kilkunastu państw Europy. Zostało nam jeszcze ok. 30 000 zabytków do sfotografowania na terenie kraju.

POMOŻESZ?"

+ info ogólne
strona konkursu: pl.wikipedia.org/wiki/WP:WLZ
strona stowarzyszenia: http://pl.wikimedia.org
strona NID: http://www.nid.pl/

przykuta