[Zabytki-l] Prosty (?) sposób na mapę zabytków...

Adam Kliczek adam.kliczek w gmail.com
Pon, 27 Sie 2012, 09:46:11 CEST

W dniu 26 sierpnia 2012 14:07 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> Przykuta, gdzie można znaleźć te broszury do tłumaczenia? Załadowałem
> dzisiaj polską wersję tej:
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wiki_Loves_Monuments_Fact_Sheet-pl_curves.pdfi zastanawiam się, co jeszcze warto przetłumaczyć?
> --
>
> W tej samej kategorii i podkategoriach:
>

> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:The_secret_flow_of_Wiki_Loves_Monuments_infografic_%28editable%29.svg
>

> http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=File:WLM_Flyer_2012.pdf&page=1
>
> A jeszcze taką ciekawostkę znalazłem:

> [...]

W kwestii tej broszury:

http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=File:WLM_Flyer_2012.pdf&page=1

Chciałem to przetłumaczyć translatorem i potem jakoś poprawić, ale dałem
też ogłoszenie na Gumtree (
http://warszawa.gumtree.pl/c-Spolecznosc-korepetycje-nauka-jezyki-obce-Poszukiwany-tlumacz-j-niemieckiego-wolontariat-dla-Wikipedii-W0QQAdIdZ408055171)
i zgłosiło się dwoje chętnych. Tłumaczenie pewnie i tak będzie trzeba nieco
poprawić w kwestii terminologii Wiki, ale takie zrobione przez
nie-wikipedystę łatwiej będzie poprawić niż tłumaczenie z auto-translatora.

Myślę, że wystawienie referencji za tłumaczenie to uczciwa oferta. Po
zakończeniu tłumaczenia przygotuję stosowny dokumencik, będzie potrzebny
jeszcze tylko podpis Prezesa lub któregoś z Członków Zarządu.

Czy ktoś ma coś przeciw temu, czy też mogę zlecać tłumaczenie? ;)

PS. Wiadomo, że można szukać tłumaczy wśród Wikipedystów, ale czasu mamy
mało, a chętnych do tych broszur szukamy już ze 2 tygodnie.

--
Pozdrawiam,
*Adam Kliczek (CLI)*