[Zabytki-l] Prosty (?) sposób na mapę zabytków...

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 25 Sie 2012, 13:21:22 CEST

Hej,

Goście z Portugalii wymyślili taki patent na szybie zrobienie mapy
zabytków z użyciem szablonu GeoGroup [1]:
1. Kliknij w wyświetlonym szablonie na którejś ze stron, która go
używa (przykłady: [2] i [3]) na "Pokaż wszystkie koordynaty w google"
2. Kliknij na klawisz "link" w wyświetlonej mapie Google
3. Popraw kod wygenerowany przez google
4. Skopiuj go na własną stronę (np - w naszym przypadku do bloga
wikilubizabytki.pl)

W ten sposób Portugalczycy zrobili takie coś:
http://www.wikilovesmonuments.cat/andorra/

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Template:GeoGroup
[2] https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_de_monuments_d%27Andorra
[3] https://en.wikipedia.org/wiki/Category:World_Heritage_Sites_in_Canada

Jak patrzyłem na ich strukturę tabel i naszą to są one bardzo podobne.
Może zatem dałoby się z Wikipedii-en zaimportować szablon
https://en.wikipedia.org/wiki/Template:GeoGroup

i następnie wstawić go do

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki/wykazy

i/lub

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Wykazy_zabytk%C3%B3w_Wikiprojektu_Wiki_Lubi_Zabytki

oraz ew. botem do wszystkich poszczególnych tabel i byśmy mieli mapki?

Osobiście bym wolał mieć mapy OSM - ale nie wiem czy koledzy z OSM coś
dadzą radę wydziergać...