[Zabytki-l] Koordynaty, wykazy - postęp prac

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 17 Sie 2012, 09:10:16 CEST

Hej ho

W ciągu roku (ponad) zrobiliśmy tyle:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/4/49/20120813074115!WLZ_powiaty_koordynaty.png

W ciągu ostatniego tygodnia jeszcze tyle:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/WLZ_powiaty_koordynaty.png

Na niektórych listach są jeszcze błędnie wstawione przez zdjęcia - akcja z zeszłego roku - nie przewidzieliśmy, ze wg różnych wykazów (NID vs wojewódzkie) mogą być te same numery dla zabytków z różnych powiatów i bot to łyknął. Do sprawdzenia są woj. podlaskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki/wykazy

Ostatnio poprawiłem pod tym względem małopolskie i zachodniopomorskie. W innych poprawiano wcześniej. Na Commons jeszcze wiele zabytków (lub kategorii danych zabytków) jest bez szablonów {{zabytek}}. Myślę, że ok 30%, patrząc tylko na zdjęcia dodawane do wykazów. Ale jesteśmy znacznie bliżej końca prac niż rok temu :)

Przykuta