[Zabytki-l] Koordynaty - stan prac

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 10 Sie 2012, 16:11:45 CEST

W dniu 10 sierpnia 2012 14:49 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:
> Hej ekipa
>
> Właśnie wrzuciłem mapkę pokazująca w jakich powiatach ile mamy współrzędnych przypisanych do zabytków:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikiprojektu:Wiki_Lubi_Zabytki#Koordynaty_-_stan_prac
>
> Przy okazji zbierania danych, inkludowałem gminy na stronach powiatów, aby user miał mniej kliknięć ze strony głównej wykazu do konkretnej, gminnej listy z zabytkami. Paru wikipedystów przy tym pomagało oczywiście. Tu jak to wygląda w pow. bieszczadzkim (by Kroton):

> [...]

Fajnie. Tak, a pro po: Czy ktoś, kto ma telefon lub tableta z
Androidem i GPS mógł sprawdzić tę aplikację:

http://www.mediawiki.org/wiki/Wiki_Loves_Monuments_mobile_application

Bezpośredni link do pobrania: http://bit.ly/OFS82I

na ile ona dobrze działa w stosunku do polskich zabytków?

Starczy to pobrać, odpalić, pozwolić aplikacji pobrać z GPS dane
lokalizacyjne właściciela i powinna się wyświetlić mapa okolicy z
zaznaczonymi na niej zabytkami.

Jakby w miarę dobrze działało to warto by poprosić, żeby
zaktualizowali bazę w części polskiej (o ile już tego nie zrobili) i
potem to rozgłosić przed rozpoczęciem konkursu. Mobilne urządzenia  z
Androidem są dość popularne w Polsce - pewnie wielu osobom ta
aplikacja może trochę chociaż pomóc.

Wiem też, że aplikacja do uploadu dzieła Karola i spółki jest już w
fazie całkiem niezłej funkcjonalności - może też by warto na stronie
WLM:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wiki_Loves_Monuments_2012/Tools

o tym wspomnieć