[Zabytki-l] Koordynaty - stan prac

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 10 Sie 2012, 14:49:17 CEST

Hej ekipa

Właśnie wrzuciłem mapkę pokazująca w jakich powiatach ile mamy współrzędnych przypisanych do zabytków:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikiprojektu:Wiki_Lubi_Zabytki#Koordynaty_-_stan_prac

Przy okazji zbierania danych, inkludowałem gminy na stronach powiatów, aby user miał mniej kliknięć ze strony głównej wykazu do konkretnej, gminnej listy z zabytkami. Paru wikipedystów przy tym pomagało oczywiście. Tu jak to wygląda w pow. bieszczadzkim (by Kroton):

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki/wykazy/wojew%C3%B3dztwo_podkarpackie/powiat_bieszczadzki

Docelowo, w dniu konkursu wystarczy tabelka z województwami i linkami do powiatów, najlepiej od razu na głównej stronie konkursu. Wtedy czytelnik szybciej, znacznie szybciej, dotrze do interesujących go zabytków do sfotografowania.

przykuta