[Zabytki-l] Wiki Lubi Zabytki - działania bota

Powerek38 powerek38 w gazeta.pl
Czw, 3 Lis 2011, 16:00:02 CET

Małe ogłoszenie techniczne: proponuję dalej toczyć tę dyskusje na Wiki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikiprojektu:Wiki_Lubi_Zabytki#Boty_lubi.C4.85_zabytki_:.29

Tam można bezpośrednio przekazać swoje uwagi operatorowi bota (chociaż
przesłałem też mu już poza Wiki maila p. Ewy) i poznać jego punkt
widzenia, nad którym moim zdaniem również warto się pochylić i poszukać
wspólnie jakiegoś dobrego rozwiązania.

Pozdrawiam!

Powerek38