[Zabytki-l] Wiki Lubi Zabytki - działania bota

Ewa Caban ewka.caban w gmail.com
Śro, 2 Lis 2011, 19:14:10 CET

Dzień dobry,
Chciałam się wypowiedzieć w temacie podwójnych numerów rejestru dla
województwa śląskiego:
- po pierwsze - proszę nie korzystać z wygenerowanych przez bota tabelek na
podstawie wykazów NID. Tabelaryczne wykazy do konkursu wpisywane były na
podstawie AKTUALNYCH i WERYFIKOWANYCH wykazów i ja bardzo bym nie chciała,
żeby ta praca poszła na marne. Nie wiem, czy teraz w przestrzeni Wikipedii
istnieją dwa różne wykazy dla województwa śląskiego? Jeżeli tak, to proszę
zrobić tak, aby był jeden i to ten, który sprawdzałam.

- po drugie - zgadzam się z Odderem, że powtarzalne numery mogą dotyczyć
obiektów w zespole wpisanym do rejestru jedną decyzją. Jednak w wykazach
dla województwa śląskiego kierowałam się numerem decyzji, nie obiektami.
Zatem podejrzewam, że numery te dublują się z numerami w innych
województwach. W takiej sytuacji jedynym wyjściem wydaje się być dodanie
np. na początku numeru literowego oznaczenia województwa.

Pozdrawiam,
Ewa Caban
Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego.