[Zabytki-l] Wiki Lubi Zabytki - działania bota

Tomasz Kozłowski odder.wiki w gmail.com
Śro, 2 Lis 2011, 16:58:42 CET

Hej,
ogromne dzięki za zaangażowanie w projekt, zwłaszcza, że wziąłeś na
siebie tę część, która była do tej pory nieco zaniedbana, czyli Commons.

Do punktów 1 i 2 nie mam żadnych uwag, jeśli zaś chodzi o listę z punktu
nr 3, to przejrzę ją dokładniej wieczorem albo jutro rano i wtedy
podzielę się moimi wrażeniami.

Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że w większości powtarzające się
numery mogą dotyczyć zarówno całego zespołu (kompleksu) budynków, jak i
poszczególnych budynków -- przy czym cały zespół, jak i poszczególne
budynki oznaczone są tym samym numerem w rejestrze zabytków, bowiem
wpisane zostały do rejestru na podstawie jednej, wspólnej decyzji.
Więcej szczegółów niebawem.

Jeśli zaś chodzi o ogłoszenia w przestrzeni wikiprojektu, to podzielam
zdanie Polimerka: lepiej, żeby wiedziało o tym jak najwięcej uczestników
projektu :-) Główna część działań w tym roku, czyli konkurs, a potem
przesłanie uwag do NID-u już za nami, pozostaje tylko podsumowanie,
wyciągnięcie błędów i rozpoczęcie przygotowań do przyszłorocznej edycji
-- a Twój wpis żadnemu z tych zadań nie będzie w niczym przeszkadzał, a
może tylko pomóc.

--
Tomasz Kozłowski | [[user:odder]]