[Zabytki-l] Współpraca z organizacjami religijnymi?

Kamil dzialam.w.wiki w gmail.com
Wto, 29 Mar 2011, 21:07:56 CEST

Rejestracja po imieniu i nazwisku do konkursu. Samodzielne drukowanie identyfikatora z indywidualnym nr ID, z automatu na podstawie danych, które będą wymagane przy rejestracji. W razie konieczności opiekunowie zabytków mogliby w łatwy sposób przez Wiki sprawdzić po nr ID czy dany uczestnik jest zarejestrowany w konkursie.

Druga kwestia. Jak zareagują parafie, gdy nagle do danego kościoła będzie chciało przyjść powiedzmy 30 osób? A co dopiero, gdy będzie to szło w setkach?

Wiadomość napisana przez Tomasz Ganicz w dniu 2011-03-29, o godz. 20:51: