[Zabytki-l] Współpraca z organizacjami religijnymi?

Grzegorz Artur Górski grzegorz w gorski.net.pl
Wto, 29 Mar 2011, 14:30:08 CEST

Uważam, że bardzo cenne było by wysłanie do organizacji religijnych
listu nie tyle starając się o ich patronat, ale informując o
prowadzonej przez nas akcji i prosząc o ułatwienie dostępu do
zabytków.
Oczywiście sądzę, że nie jest to jedynie kwestia KK ale też innych
wspólnot na terenie Polski. Ważnym było by takie sformułowanie prośby
by władze kościelne przekazywały ją do konkretnych parafii.
Należy też zaważyć, że wysłanie próśb do Diecezji może być nie
wystarczające wobec wielu zabytków będących w posiadaniu zakonów,
która posiadają autonomiczność w kwestiach majątkowych
Z wyrazami szacunku
Grzegorz Artur Górski