[Zabytki-l] Raport z działalności projektu 19 maja-10 lipca

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 12 Lip 2011, 09:29:22 CEST

W dniu 11 lipca 2011 11:14 użytkownik Alek Tarkowski
<alek w creativecommons.pl> napisał:
> nie rezygnowałbym z Flickra, ew. dodał Fotosika. ale w obu wypadkach
> problem z ograniczeniami kont darmowych jest duży - bo do tego projektu
> potrzebujemy zdjęć porządnej jakości, czyli i >1024px i ważących więcej
> niż 1,5MB.
>
> a czy wchodzi w gre przygotowanie jakiejs naprawde prostej nakladki na
> Commons (kilka miesiecy temu testowałem jedną z istniejących i nie było
> to zbyt proste...)

Akurat przypadkiem nadziałem się na taki plugin fajny do Wordpressa:

http://www.mediawiki.org/wiki/PhotoCommons

Jako, że strona oficjalna Wiki Lubi Zabytki stoi na Wordpressie - może
dałoby się w prosty sposób to adoptować i problem by był z głowy?

Uzależnianie się do tego co zrobią Holendrzy trochę mnie niepokoi :-)