[Zabytki-l] Raport z działalności projektu 19 maja-10 lipca

Kuba Bartosiak kuba w tasak.org
Wto, 12 Lip 2011, 09:24:16 CEST

Praktyka sugeruje ograniczyć liczbę osób w jury. Wszyscy członkowie to
zapewne dość zajęte osoby, im więcej ich będzie, tym trudniej będzie
je zebrać - szczególnie jeśli potrzebne będzie więcej niż jedno
spotkanie. Moim zdaniem opcja 3+2+2 albo nawet 3+1+1 są OK.

Kuba Bartosiak

W dniu 11 lipca 2011 23:26 użytkownik Tomasz Kozłowski