[Zabytki-l] Raport z działalności projektu 19 maja-10 lipca

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 11 Lip 2011, 14:37:13 CEST

W dniu 11 lipca 2011 12:06 użytkownik Kuba Bartosiak <kuba w tasak.org> napisał:
> Jako prawnik mogę pomóc przy konstrukcji regulaminu. Termin "od środy"
> mi pasuje :)
>
> Jeśli nikt "zawodowy" nie będzie chciał za darmo (choć może Tomasz
> Gudzowaty? Co prawda rzadko
> budynki fotografuje, ale jest laureatem World Press Photo), to kogoś
> odpłatnie wynająć?

Jeśli odpłatnie - to ew. trzeba by IMHO zapłacić wszystkim członkom
jury i to raczej taką samą kwotę. Inaczej to by stworzyło dość dziwną
sytuację, kiedy za to samo jedni nic nie dostaną, a inni dostaną :-)