[Zabytki-l] Raport z działalności projektu 19 maja-10 lipca

Kuba Bartosiak kuba w tasak.org
Pon, 11 Lip 2011, 12:06:12 CEST

Jako prawnik mogę pomóc przy konstrukcji regulaminu. Termin "od środy"
mi pasuje :)

Jeśli nikt "zawodowy" nie będzie chciał za darmo (choć może Tomasz
Gudzowaty? Co prawda rzadko
budynki fotografuje, ale jest laureatem World Press Photo), to kogoś
odpłatnie wynająć?

pozdrawiam,
Kuba Bartosiak

W dniu 11 lipca 2011 11:29 użytkownik Tomasz Kozłowski