[Zabytki-l] Raport z działalności projektu 19 maja-10 lipca

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 11 Lip 2011, 10:55:20 CEST

W dniu 11 lipca 2011 02:57 użytkownik Tomasz Kozłowski
<odder.wiki w gmail.com> napisał:

> Hej,
> dzięki za Twoje uwagi. Poniżej postaram się do nich odnieść na tyle
> konstruktywnie i całościowo, na ile pozwala mi dość późna godzina
> pisania tej wiadomości :-))

> Kwestię napisania regulaminu przeprowadzenia konkursu zostawiłem sobie
> na drugą połowę lipca, a chciałbym opublikować go 31 lipca/1 sierpnia,
> aby ukazał się na miesiąc przed rozpoczęciem konkursu. Zarys regulaminu
> (pięć podstawowych zasad) określiłem w raporcie z 18 maja[1] w sekcji
> "Spotkanie podczas Hackathon Berlin 2011" -- to były jedyne ustalone
> [...]

Teraz mam w robocie szkolenie dwudniowe z BHP - ale od środy ew.
mógłbym się wziąć za ten regulamin. IMHO jest to sprawa pilna jeśli
mamy pozyskać jako jurora choć jednego fotografa zawodowego. Z moich
doświadczeń w próbach pozyskania zawodowego fotografa do warsztatu
fotograficznego, wynika, że nie jest to prosta sprawa - bo zawodowcy
ogólnie nie lubią oceniać czy pomagać amatorom, zwłaszcza na zasadach
wolontariatu :-) No i takiemu zawodowcowi trzeba od razu pokazać, że
konkurs ma ręce i nogi. Kwestie finansowo-podatkowe obgadam z naszą
świeżo zatrudnioną księgową.