[Zabytki-l] Raport z działalności projektu 19 maja-10 lipca

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 11 Lip 2011, 09:07:31 CEST

Witajcie,

mam jedną uwagę - odnośnie "serwisu pośredniczącego". Nie znam liczb,
ale Flickr, choć bardzo fajny, nie jest popularny w Polsce. Może z tego
powodu warto dodać drugi, polski - np. Fotosik?
co ciekawe, obsługuje on licencjonowanie CC:
http://www.fotosik.pl/module.show_document_htm.php?doc=licencje

mam też jakiś kontakt do nich, wprawdzie nie odgrzewany, ale z tego co
wiem oni są chętni do współpracy i może od swojej strony mogliby
wypromować projekt?

służę jakby co kontaktem.

pozdrowienia,

Alek