[Zabytki-l] Ogłoszenie wyników Wiki Loves Monuments

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 10 Gru 2011, 00:11:31 CET

Hej,

Właśnie już zostały oficjalnie ogłoszone wyniki konkursu Wiki Loves
Monuments na poziomie ogólnoeuropejskim.

Zdjęcia, które wygrały można znaleźć na stronie:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Wiki_Loves_Monuments_2011_winners

Natomiast tutaj:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wiki_Loves_Monuments_2011_jury_report.pdf

i tutaj:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Wiki_Loves_Monuments_2011_jury_report_%28small_size_version%29.pdf

jest bardziej szczegółowy raport z uzasadnieniem wyboru.

Niestety z polskich zdjęć - tylko jedno załapało się do finału i to na
dalszym miejscu.

Jury europejskie, którego członkiem miałem zaszczyt być pracowało
tylko on-line, co utrudniało dyskusję i niestety mogło mieć wpływ na
taki a nie inny wynik. Tryb był taki, że zgłaszało się po 7 zdjęć,
które potem można było przedyskutować z innymi członkami jury na
specjalnej liście dyskusyjnej,następnie wszystkie te zgłoszone zdjęcia
zostały zebrane razem w formie galerii:

było ich na tym etapie 26, po czym każdy z członków jury mógł z tych
26 wybrać 12 i dać im od 12 do 1 punktu.

Mnie osobiście bardzo brakowało dyskusji na żywo nad tymi zdjęciami.