[Zabytki-l] Pilne: info dla mediów

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 26 Sie 2011, 12:02:35 CEST

Cześć

Na poniedziałek powinniśmy już przygotować info dla mediów. Puściłem info na tablicę ogłoszeń. Dla ludzi spoza wiki wystarczy podać link do oficjalnej strony, ale nie wiem, czy do poniedziałku zdąży ją odder zrobić.

Na razie proponowałbym ją przygotować na wiki, aby użytkownicy i ludzie z zewnątrz wiedzieli, co mają robić. Na razie brak jakichkolwiek informacji o tym, czy są przygotowane jakieś wspomagające narzędzia, więc trzeba będzie ludzi skierować do stron pomocy na Commons, a dokładnie do jednej - jak przesłać zdjęcie własnego autorstwa.

Potrzebny jest tez szablon do wstawiania do opisu fotki - to musi być inny szablon niż {{Zabytek}}, bo będzie problem z identyfikacją zdjęć wykonanych we wrześniu. Szablonu używaliśmy do skatalogowania zabytków w Commons.

Proponowałbym utworzyć szablon {{Wiki Lubi Zabytki}}.

Ja się kontaktuję z odderem, więc mam mgliste pojęcie o stanie przygotowań i co jest potrzebne, ale reszta chyba w ogóle nie wie, co jeszcze trzeba zrobić.

Wrzuciłem to do na dyskusję projektu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikiprojektu:Wiki_Lubi_Zabytki#Pilne

Do poniedziałku raczej nie będzie mnie na sieci, więc nie bardzo pomogę.

Na razie mamy chyba tylko te wykazy przygotowane przez wikipedystów na bazie pdfów z NID. Powinno to wystarczyć. Byłem w terenie w lipcu z nimi i były wystarczająco przydatne.

Przykuta