[Zabytki-l] serwisy fotograficzne stosujące licencje CC

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Śro, 13 Kwi 2011, 09:29:58 CEST

Witajcie,

Jestem nowy na tej liście, więc na wypadek się przedstawię: nazywam się
Alek, koordynuje w Polsce Creative Commons i kieruję instytucją o nazwie
Centrum cyfrowe, w ramach której chcemy się zaangażować w "Wiki lubi
zabytki".

Jeśli chodzi o polskie serwisy stosujące licencje CC, to wiem o dwóch:
Garnku i Fotosiku. Żadnego z nich nie używałem, z tego co wiem żaden z
nich nie jest zbyt popularny, do tego Garnek jest b. prosty (ale to
akurat może być zaletą). Nie wiem, jak wygląda w nich sprawa limitów
uploadu.

Jakimś rozwiązaniem jest jeszcze http://archive.org, ale z tego co
pamiętam ma strasznie niewygodny interfejs.

Pozdrowienia,

Alek

--
dr Alek Tarkowski