[Zabytki-l] Narodowy Instytut Dziedzictwa - zgłoszenie projektu dla wolontariuszy

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 2 Kwi 2011, 17:20:51 CEST

W dniu 2 kwietnia 2011 17:13 użytkownik Tomasz Kozłowski
<odder.wiki w gmail.com> napisał:

> Myślę, że to bardzo dobry pomysł, wpisz nas, proszę. Do NID-u napisałem
> maila w poniedziałek, na razie czekam na odpowiedź, "zobaczymy, co z
> tego wyjdzie"...

Na razie tyle wskórałem:

"Dziękujemy za przesłanie formularza.
Administrator rozpatrzy zgłoszenie i aktywuje konta przesyłając na
podany adres email hasło.
Loginem bedzie podany podaczas rejestracji adres e-mail."

Jak aktywują maila to pójdę dalej - pewnie dopiero w poniedziałek -
boć to urząd...