[Koalicja-l] (brak tematu)

iwona.sojkowska w ebib.pl iwona.sojkowska w ebib.pl
Nie, 13 Cze 2021, 11:52:23 CEST

Witajcie,
planujemy we wrześniu wydać numer specjalny "Biuletynu EBIB" poświęcony
Bożenie Bednarek-Michalskiej.

Wstępny plan numeru specjalnego zakłada:

- 2-3 teksty z Biblioteki UMK i UMK
- do 5 tekstów EBIBków (tematyka i forma dowolna)
- JEDEN TEKST Z KOED WIELOAUTORSKI (LUB WIĘCEJ JEŚLI BĘDZIECIE CHCIELI)
- 2-3 teksty przyjaciół spoza EBIB (np. Teresa Szymorowska)
- jeden tekst zagraniczny
- bibliografia publikacji (dokumenty opublikowane: artykuły, fragmenty
książek itp.)

Do 25 czerwca chciałabym otrzymać od Koalicjantów deklarację
przygotowania tekstu obejmującego wkład merytoryczny Bożeny w KOED, ale
także osobiste relacje, wspomnienia zjazdów KOED. Nie chciałbym tu
wywoływać konkretnych osób, bo nie mam pełnej wiedzy nt. relacji Bożeny
z Koalicjantami. Niemniej jednak przychodzą mi na myśl takie osoby jak
Alek, Jarosław, Tomasz, Mikołaj, Karolina... Podkreślam jednak, że głos
KOED w tym numerze jest bardzo ważny dla pokazania wielowątkowej
aktywności Bożenki. Zachęcam Was do deklaracji współtworzenia numeru
"Biuletynu EBIB". Teksty musiałyby być przygotowane do końca lipca.

Pozdrawiam
Iwona