[Koalicja-l] poszukujemy osoby do pracy w Centrum Cyfrowym

Marek Mazurkiewicz marekmazurkiewicz1988 w gmail.com
Czw, 28 Sty 2021, 15:33:07 CET

Dzięki za informację. Wrzuciłem na Wikinews:

https://pl.wikinews.org/wiki/Centrum_Cyfrowe_poszukuje_specjalisty_ds._Otwartej_Edukacji_i_Rzecznictwa?dpl_id=53489

czw., 28 sty 2021 o 14:34 Aleksandra Czetwertyńska