[Koalicja-l] Centralizacja w społecznościówkach

Michał "rysiek" Woźniak rysiek w hackerspace.pl
Wto, 19 Sty 2021, 13:31:49 CET

Cześć!

Pozdrowienia z nie-tak-mroźnej-jakby-się-wydawało Islandii. Dawno się nie
odzywałem, postanowiłem to zmienić z Nowym Rokiem. :-)

Popełniłem tekst o moderacji i regulacji w mediach społecznościowych:
https://vsquare.org/centralisation-is-a-danger-to-democracy/

Nie jest to dokładnie w temacie listy, ale nie jest też bardzo odległy od
KOEDowej tematyki - otwarta edukacja potrzebuje otwartej debaty publicznej,
monopolizacja społecznościówek temu moim zdaniem zagraża.

Uwagi mile widziane (również w stylu "tematyka jednak zbyt odległa")!

--
Pozdrawiam,
rysiek