[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Czw, 16 Kwi 2020, 12:33:48 CEST

Jest - dzięki wielkie za czujność, już poprawiam:)

NM

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

czw., 16 kwi 2020 o 11:18 Dominik Purchała <d.purchala w gmail.com>