[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Czw, 16 Kwi 2020, 09:35:19 CEST

Drogie i Drodzy,

opublikowalimy właśnie nasz komentarz w sprawie zmian w regulaminie
konkursu "Kultura w sieci" (dziękuję Bożeno za wsparcie w temacie!)
https://centrumcyfrowe.pl/czytelnia/program-kultura-w-sieci-a-licencje-creative-commons-nasz-komentarz/
- śmiało wykorzystujcie! Jeśli jakaś z instytucji kultury chciałaby
wesprzeć to podejście na poziomie MKiDN byłoby super - możemy razem
podziałać w tym temacie.

Można też podawać dalej na TT:
https://twitter.com/centrumcyfrowe/status/1250688387054362624

Dobrego dnia wszystim,
Natalia

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

śr., 15 kwi 2020 o 13:34 Natalia Mileszyk <nmileszyk w centrumcyfrowe.pl>