[Koalicja-l] ciekawa historia z wymaganiami twórców - tym razem ja i St, LEM

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Śro, 15 Kwi 2020, 16:40:44 CEST

Bibliografia polska Stanisława Lema [Dokument elektroniczny] :
1945-2000 / Bożena Bednarek-Michalska ; red. Grzegorz Szturo.
Język:
Polish
Autorzy:
Bednarek-Michalska, Bożena
Informacje o publikacji:
Toruń : Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 2006.
Data publikacji:
2006
Opis fizyczny z BGUMK
1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm.
Typ publikacji:
Book
Typ dokumentu:
Bibliographies; Electronic; Non-fiction; Electronic document
Pojęcia tematu:
Lem, Stanisław (1921-2006)
Uwagi:
Tyt. z ekranu tytułowego.
Indeksy.
Wymagania: Aplikacja Microsoft Access 2000 ; wielkość pamieci
operacyjnej komputera minimum 256 MB ; rozdzielczość ekranu minimum
1024x768 pikseli.
Inni autorzy:
Szturo, Grzegorz, Red

Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Dział Wydawniczy.
ISBN:
8323119503
Numer akcesji:
torun.567945
Baza danych:
Katalog Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu
Informacje o lokalizacji
Lokalizacja	Sygnatura	Status
Bibl. Główna UMK - BG, Magazyn	CD 637	dostępne