[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Śro, 15 Kwi 2020, 13:34:50 CEST

Piszemy właśnie komentarz w tej sprawie - po naciskach twórców MKiDN usunął
również wymóg otwartego licencjowania w przypadku samych istytucji kultury
i ngos (a nie twórców indywidualnych) - a w przypadku instytucji jest już
długa praktyka nie budząca kontrowersji - wylali dziecko z kąpielą :(

NM

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

śr., 15 kwi 2020 o 13:13 Bożena Bednarek-Michalska <