[Koalicja-l] prawo autorskie w czasach pandemii

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Śro, 15 Kwi 2020, 13:25:42 CEST

Rozmawiałyśmy z Olą o kampanii i wymyśliłyśmy, że najprostszym pomysłem
jest teraz włączenie się w kampanię, którą zaraz odpala CC dla młodych
ludzi (15-24). To będzie lada moment, a jak się skończy, można zawsze
wrócić do tematu jakiejś "nakładki" na Fb i czegoś wspólnego KOED-owego,
typu "ZAMYKAMY DRZWI, ALE KORZYSTAMY Z OTWARTYCH ZASOBÓW".

Pozdrawiam / Regards

*Alicja Pacewicz*
*Ekspertk**a Centrum Edukacji Obywatelskiej*
*Senior Advisor, Center for Citizenship Education*
*ul. Noakowskiego 10/5, **00-666 Warszawa/Warsaw*
www.ceo.org.pl
*Przewodnicząca Rady Fundacji Szkoła z Klasą *
*Chairperson of the Supervisory Board of School with Class Foundation*
*ul. Śniadeckich 19, 00-654 Warszawa/Warsaw*
www.szkolazklasa.org.pl

wt., 14 kwi 2020 o 16:44 Alicja Pacewicz <alicja.pacewicz w ceo.org.pl>