[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Śro, 15 Kwi 2020, 13:13:14 CEST

  To nie jest w porządku, jak biorą nasze pieniądze, to już zarobili,
ile razy chcą zarabiac?

Links:
------
[1] http://centrumcyfrowe.pl/