[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Śro, 15 Kwi 2020, 08:33:44 CEST

Dzień dobry,

chciałam tylko poinformować, że MKiDN zmieniło zdanie w sprawie zapisów
licencyjnych w konkursie "Kultura w siecie" (wczoraj) -
https://www.gov.pl/web/kultura/zmiana-w-regulaminie-programu-kultura-w-sieci

Zastąpiono punkt dotyczącego licencji creative commons zapisem
umożliwiającym nieodpłatne powszechne udostępnianie w Internecie dzieł,
finansowanych ze środków programu „Kultura w sieci”, w okresie trwania
programu oraz sześciu miesięcy bezpośrednio po jego zakończeniu, tj.
najpóźniej do końca kwietnia 2021 r.

Dobrego dnia,
Natalia

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

wt., 14 kwi 2020 o 15:58 Natalia Mileszyk <nmileszyk w centrumcyfrowe.pl>