[Koalicja-l] prawo autorskie w czasach pandemii

Bożena Bednarek-Michalska Bozena.Bednarek-Michalska w bu.umk.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 16:23:56 CEST

  Jak najbardziej trzeba pisac i debatowac, to jest bardzo dobry
monet, mysle, ze duzo organizacji się dołaczy do apelu

Links:
------
[1] http://www.ceo.org.pl
[2] http://www.szkolazklasa.org.pl