[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Natalia Mileszyk nmileszyk w centrumcyfrowe.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 15:58:01 CEST

Paulino,

dziękuję za tak pozytywną reakcję! Nie będziemy tym razem zbierać podpisów
(bo zapisy regulaminu są jasne) a raczej tłumaczyć/przekonywać dlaczego to
ważne - więc proponuję żebyście też zajęli się tematem u Was (nawet robiąc
kopiuj-wklej tego co jutro zamierzam przygotować:) i oczywiście działając
na mediach społecznościowych, tak żeby zasięg tego info był jak największy
- możemy się tam umówić?

Zgadzam się, że dla KOEDu to ważny temat - ciekawa jestem innych głosów w
temacie.

Dobrego dnia,

Natalia Mileszyk
Centrum Cyfrowe            | centrumcyfrowe.pl/
public policy expert
@nmileszyk
(+48) 668440136

ALSO:
Creative Commons Polska  |    creativecommons.pl
Communia Association        |  communia-association.org

Przegląd linków
<https://centrumcyfrowe.pl/projekty/kserokopia-przeglad-linkow-o-prawie-autorskim/>
o prawie autorskim

Fundacja Centrum Cyfrowe przetwarza Twoje dane (imię i nazwisko, adres
e-mail oraz informacje zawarte w treści wiadomości) na podstawie
uzasadnionego interesu, w celu obsługi korespondencji, w celach
wynikających z treści e-maila lub w celu nawiązania kontaktu w przyszłości.

wt., 14 kwi 2020 o 15:52 Paulina Jędrzejewska // Culture Shock <