[Koalicja-l] Program "Kultura w sieci" a kontrowersje wokół licencji CC

Paulina Jędrzejewska // Culture Shock paulina w cultureshock.pl
Wto, 14 Kwi 2020, 15:52:03 CEST

Hej, ja chętnie podpiszę się pod Twoim apelem w imieniu FCS.
Myślę, że dla KOEDU to ważna sprawa. Kultura finansowana z naszych podatków
powinna być dostępna.

Pozdrawiam serdecznie,
Paulina Jędrzejewska

wt., 14 kwi 2020 o 13:53 Natalia Mileszyk <nmileszyk w centrumcyfrowe.pl>